Monday, August 3, 2015

ADVIK 2015

Superkrátké shrnutí všech 4 dní 

stejně to tu čtu jen já
Dlouho jsem nic nenapsala, tak jsem se rozhodla, že toto místo využiji jako prostor pro něco jako report k Advíku 2015, který se konal 30.7. až 2.8. v Praze.
Co tu budeme omývat, já si ten con užila :D. Po nezdařeném květnovém AFku mi Advík relativně zalepil bolístky. (Actually se opravdu divím, že zrovna Advík xD.)
Ve čtvrtek jsem jsem měla sto chutí do všeho kopnout, hlavní důvod byla má paruka na Momoi. #jemrtvá Byla jsem ale ráda, že jsem se mohla setkat se všemi lidmi na které jsem se těšila Q u Q.
Na pátek jsem se šíleně těšila kvůli mému 'cosplayi' Tauriel (Mafia AU version with Sam  as Legolas). Well, jestliže nemluvíme o tom, že jsem si totálně rozřezala paty o ty posrané lodičky a spálila si dekolt, nárty a stehna, byl pátek neuvěřitelně vydařený.
V sobotu jsem na sebe vzala Milku. Já vím. Jo, já vím, Milku. :D Kamarádům jsem dávala čokoládky, oni mě za to měli rádi a tak. :D
A nakonec neděle, dnešek. Měla jsem Hermionu, společně se svou menší skupinkou (Sam, Bya, Cora) a ač to byl poslední den conu - na který jsem naspala přibližně hodinu a půl - jsem si to víceméně užila.

Plusy a mínusy

+ Počasí. Opravdu. Bála jsem se, že bude buď supervedro a nebo superzima. Naštěstí nebylo ani jedno, bylo relativně akorát, spíš teda převažovalo teplo, ale co čekáme, je srpen, že. 
+ Kamarádi. I mean, opravdu je mám, ač se to třeba nezdá. :D Hrozně ráda jsem trávila čas se všemi, které jsem chtěla potkat, získala jsem si i pár nových, s některými jsem upevnila a zdůvěrnila vztahy. A co ještě, zjistila jsem, že mám (pro mě dost) chlapských přátel a zjistila jsem, že jich mám ve svém životě nedostatek. :D Tím, že mám ve třídě skoro jen holky, 4 dny s klukama pro mě byl super očistec. (Nic ve zlým holky, zbožňuji vás, ale chápete <3 :D).
- Zákazy. Nesmíte používat tavku, fén a žehličku ve třídě. Well, chápu, že někteří kreténi s tím třeba něco propálili atd., ale když jsem si v sobotu ráno potřebovala přilepit roh na Milku, protože nepřežil cestu, musela jsem sedět zády ke dveřím a tavku krýt vlastním tělem, protože kdyby si Staffáci všimli, seberou jí. A to ani nebyla moje.
- Ožralí otaci. Na toto vznesu superhejt, nenávidím ožralý lidi. A jako sorry, když tam nezletilá holka blila, že ani nemohla mluvit... Staffáci pak lidem čuchali k pití, ale řekla bych, že by to měli dělat už od začátku conu. Actually vůbec nechápu, proč se na conech chlastá. Nikdy jsem na nich nepila a i tak jsem se dokázala bavit. :D Seriously, toto je věc, co mě neuvěřitelně vytáčí, ožralí lidé jsou hluční, smrdí a v nejhorším případě i zvrací.
- Free hugs/kiss/jánevímcovšechno. Grcám. Ne, fakt. V pátek si tak se Sam stojíme a bavíme se, když za náma přišla slečinka s cedulí ''Hledá se majitel'' a začala nám tam cpát, jak nosí jídlo, jak je hodná a já nevím co, tak jsme jí odehnaly. Ok. PAK SE ZA MNOU TA SAMÁ SLEČNA PŘIPLAZILA S CEDULÍ ''FREE KISS'', což už na mě bylo moc, jako sorry, neobjímám cizí lidi, tak proč bych jim měla dávat pusu?! S pohrdavým ''ne'' jsem nasraně odešla. Sakra lidi, máte vůbec soudnost? Jakože free hugy jsou super otravné a všechno, nesnáším objímat lidi, co neznám, ale! Free kiss? Free sex? Hledá se majitel? SRSLY??? Uh. Když jsem potom seděla s Mari na trávě a přišly si za nás sednout holky s cedulí 'Free hugs', tak moc jsme je pomluvily, že radši odešly. :'D
+ Jídlo. Na Advíku mám ráda to, že máte blízko jídlo. Pizza, která je docela dobrá (až na to, že vám na Hawaii nedají skoro žádný ananas, ale ok), Albert, BubbleTea, které je dobré za super cenu, o kousek dál Lidl... A ledová tříšť hned vedle vstupu na Advík. Pán sice nebyl moc příjemný, ale aspoň jsme se tam měli jak ochladit.
+ Linina přednáška. Sakra jo! Hrozně jsem se na ní těšila a suprově se vydařila, chválím tě bby. Říkejte si co chcete, já jsem hrdá na to, že jsem se objevila na seznamu hejtrů. Hater jsem a nijak to neskrývám. Strašně se mi líbilo, jak bylo vše podané, vše řečeno na rovinu... Dávám 20/10.

Samozřejmě toho mám na chválení a hejtění mnohem víc, ale tohle jsou ty nejdůležitější věci, co jsem chtěla zdůraznit.

Jedno velký díky

Teď upřímně doufám, že na nikoho nezapomenu. Děkuju všem, se kterýma jsem se potkala, bavila, nebo s nimi trávila celý con. Jestli jsme se bavili a já zapomněla napsat vaše jméno, omlouvám se, mám shit paměť. :D 
Děkuju, bez vás by to nebylo ono.
- Cora, Filip, Mates: Moji žaludi, však vy víte. <3
- Sai: Dude, my jsme evil judging you all duo a příjde mi, že po sobotní noci až ránu jsme ještě víc friendi. #niagáry #amazonka #fireworks #cryariver
-Bya: Kámo, jsem ráda, že jsem tě mohla vidět. (Dano Drevo 4 lyf a tvoje Cassie oh god) <3
-Lin: Doufám, že už se budeš mít jen dobře, zasloužíš si to. A musíme spolu hrát víc lolka! A miluju naše selfky, jsme krásně ošklivý, ty nahá a já kráva. <3 
-Sam: Strašně ráda jsem tě viděla, you know, bruhs 4ever. <3
-Mari: Hrozně ráda jsem tě poznala! A bylo mi jasné, že z nás budou přátelé hned po ''Jé, ty máš na tapetě Dana a Phila!'' :D <3
-Hanz, Sasi: Vaše bromance je můj život. Očekávám video k narozeninám. Jestli mi nic nedopřejete, už vám nikdy nebudu masírovat ramena. :D:D <3 
-Daisuke: Asi jsme spolu za celý Adv prohodili tak max. 10 vět, ale 4 some reason tě vždycky ráda vidim. C: 
-Alfi, Ondra: Vy dva! Alfi, jsi bestest za to, že mi půjčuješ foťák a za to, jak jsi prostě strašně hodná Q w Q. Ondro, moc děkuju za půjčení čoček, na Akiconu vrátím. :3
-Konata: Sakra, tebe taky vždycky ráda vidím! Ty nikdy neomrzíš! <3 :D
-Reji: Měla jsem o tobě špatný mínění kvůli tvýmu víšjakýmu videu, ale ve skutečnosti se s tebou fakt dobře kecá. A kdybyste sháněli toho Kiseho, tak víš...:D
-Natsu: Děkuj mi za to, že jsem tě dostala do cosplaye, bro! :D Snad sis první con pořádně užila. :3
-Aranel, Kukii: Zlatíčka, byly jste krásný jako Kagamine twins (nebo já nevim co oni jsou :D) <3.
-Hachi: Zlomilas mi srdíčko tím, že jsi mě původně neviděla! :D Škoda, že jsme si moc nepokecaly, snad příště. 
-Grubi: Jesus, já mám fanouška! Strašně se omlouvám za to, že jsi viděla, že se ve skutečnosti chovám jako hrozná kráva. :DD Byla jsem super trapná, snad mě máš furt ráda. <3 :D
-Sazuki: Suzuki. Prostě seš Suzuki a děkuju za opalovací krém, asi bych bez tebe uhořela v tý Milce. :D
-Péťa: Máš nádhernou Medičku! Srsly to máš moc krásný! Q u Q A ráda jsem s tebou po tom ... prostě od Akiconu mluvila. :D
-Eliss: TY JSI TA ELISS BELL?! Strašně dlouho jsem tě chtěla poznat tbh, ale byla jsem posraná :D:D 
-Tis: Pojďme do sebe narazit kozama! A opravdu mi není 22! :D Pardon za takový šok. :D (btw, tvoje Moxxi byla nádherná)
-Yaoi-chan: Sakra, tys mi od toho Akiconu taky chyběl! C: A nezapomeň, ''z toho vyrosteš'' ! :D:D 
-Toshy: Dude, i když ses nalitej choval na zabití, taky jsem tě viděla ráda. C: 
-MiYu: Ty jsi mi tu paruku na Momoi snad i vzkřísila! Někdy musíme vzít Taurielky na stejnej con, sestro . <3
-Eli: Připomínáš mi mě, když mi bylo tolik, co tobě. Nevím, jestli je to lichotka, nebo urážka. :D Každopádně díky, že jsem mohla poznat dalšího svého FB followera. :D
-Akio: Akinkoo, škoda, že jsme se neviděly dýl. Koukej někdy udělat toho Draca!!! :D 
-BeeZet: Tvoje/Tvůj Malthael z Diabla je něco dokonalýho. Fakt tě neskutečně obdivuju, hlavně za to, jak jsi to stihla. A zapomněly jsme tý čubce urvat nohu. </3
-Fire: Jo, viděli jsme se tak 10 sekund dohromady. :D Doufám, že někdy uvidím toho tvýho Jayce, jsem se na něj těšila </3.
-Gremon: Tebe jsem taky viděla pořádně po strašně dlouhý době! (Když nepočítám pozdravení se na AFku) Tvoje mentolový bbt bylo superhnusný. <3 :D 
-Mizu: Moc času jsme spolu sice nestrávily, ale tak víš jak... Hlavně, že jsme se viděly. C:

...Potom je tu spoustu dalších lidí, které jsem ráda viděla, ale buď k nim nemám co připsat, nebo jsem zapomněla. :D 

A nakonec pár fotenek

Mám selfku se mega talentovaným senpaiem Starkem!!!! (málem jsem plakala, protože mě poznal)

Něco málo z božího pátku.

Lin <3. Jak říkám, jedna nahá, druhá kráva. :D <3

 Nedělní HP. Možná jsem spala hoďku a půl, ale bylo to skvělý. <3 
(Až teď jsem si všimla kousku Byi nad mou hlavou <3 :D)

Díky za super con.
Miluju vás všecky. 
Jsem ráda, že můžu mít kamarády, jako jste vy. 
Teď odcházím chlastat Semtex, poslouchat dnb a hrát LoLko. Poconová depka začíná. 
Těším se na vás na všechny na jakémkoliv dalším conu, kdybych měla to štěstí a viděla vás dřív, tak kdekoliv, kde vás uvidím. 
I L Y <3. 

Vaše Milka/Aki. 







No comments:

Post a Comment